top of page

一副慘遭真人版的桌上遊戲 - 古董局中局



自從無視劇入面啲演員我無個識之後,小弟就無睇劇好耐啦~ (日劇就自從小户田變老後無睇....)

古董局中局! 原本係一本小說,佢進化左成為一盒桌遊.... 現在佢究極進化變咗隻狗啊! 啊唔係,係電視劇至岩!

原因古董局中局一直係我哋棋間限定心中最喜愛的身份陣營遊戲,

就算一向唔睇大陸劇嘅小弟都被當中嘅故事所吸引(其實係想見下真.木户加奈同真.黄烟烟有幾靚)唔小心睇咗第一集....自此開始我的煲劇之旅啦~ 奇怪的開關被打開了 >< 黄烟烟真係好正啊!

有興趣黄烟烟嘅同學,歡迎向我哋查詢,是有得買的 (講緊副棋,不連黄烟烟真人

有一天,國家接獲了一個線報,圓明園遺失的十二獸首突然現世,其中有六真有六假。玩家們立即組成古董鑑識專家團隊,誓死鑑出真偽後奪回真品。身為好人方的「許願」陣營必須盡全力找回所有真品,但壞人方「老朝奉」陣營已悄悄混入我們之中,企圖從中作梗,讓鑑定失敗。在這霸氣的外盒之下,十二獸首中竟隱藏著驚艷的推理機制,配搭手機app一起遊玩,讓你一場接著一場,玩到欲罷不能!

古董局中局

玩家人數: 6 - 8 人

策略度: 輕中

遊戲機制: 身份遊戲

遊戲時間: 30 - 60分鐘


網上商店: http://bit.ly/boardgames-shop 桌遊查詢及訂座︰電話:35638462 Whatsapp:53935367

棋間限定桌上遊戲專門店

網上商店: http://bit.ly/boardgames-shop Carosell: http://bit.ly/BoardGamesOrder Facebook page: http://www.facebook.com/allonboardhk Homepage: http://bit.ly/allonboardhk Instragram: https://www.instagram.com/allonboardshop/ YouTube Channel: http://bit.ly/boardgamevideo 地址:油麻地上海街393號太極軒393二樓(大堂按2字)

訂座及查詢︰電話:35638462 Whatsapp:53935367

bottom of page